A VW tervei szerint sikerül idén áprilisban előrukkolniuk egy elő-szériával és az azt összeszerelő gyártósorral.
A végleges gyártásig még van nagyjából 1,5 éve a gyártónak, ami 2019 novembere, szóval még van ideje reszelgetni a modellt.
A Zwickau melletti gyár a tervek szerint napi 1500 MEB padlólemezre épülő elektromos autót fog csúcsra összeszerelni. Természetesen az MEB padlólemezt a konszern többi márkája is használni fogja majd.
Pár hónapja a Volkswagen bejelentett egy 22 milliárd eurós fejlesztési csomagot 2018-2022 közöttre, hogy átállítsa gyárait szerte a világon a márka érkező elektromos autói számára. Ebből 14 milliárd fog a németországi gyárak felkészítésére fog elmenni, fókuszban tartva az e-mobilitást és a moduláris gyártást. Az első állomás a zwickaui gyár teljes átállítása lesz elektromos autó gyártására, nagyjából 1 milliárd euró értékben. Itt jelenleg Golfokat és Passatokat gyártanak, ám ezeket átteszik Wolfsburgba és Emdenbe és 2020-tól csak elektromos autók készülnek itt, többek között az I.D.
Forrás: insideevs.com