A Peugeot elektromos modellpalettája újabb erősítést kapott, hiszen a korábban csak elsőkerék-hajtású változatban bemutatott 3008 és 5008 SUV modellek mostantól összkerékhajtással és nagyobb teljesítménnyel is elérhetők Magyarországon. Az új verziók kiemelkedő teljesítményt és hatékony hajtásláncot kínálnak, így még szélesebb körben vonzó alternatívát jelentenek az elektromos SUV-k piacán.
Összkerékhajtás és nagyobb teljesítmény
A Peugeot 3008 új, 325 lóerős, kétmotoros, összkerékhajtású változata mostantól 21,5 millió forintos induló áron érhető el Magyarországon. A nagyobb méretű Peugeot 5008 azonos hajtáslánccal érkező verziójáért 22,8 millió forintot kell fizetni.
Az új modellek első kerekeit egy 213 lóerős, míg a hátsó tengelyt egy 112 lóerős elektromotor hajtja, így az összkerékhajtás biztosítja a stabilabb tapadást és jobb vezetési élményt különböző terepviszonyok között. Az akkumulátor kapacitása 73 kWh, ami megegyezik az alap, elsőkerék-hajtású verziókban található energiatárolóval.
Akár 700 km hatótáv az elsőkerék-hajtású változatokkal
Azok számára, akiknek a hatótáv a legfontosabb szempont, a Peugeot egy 230 lóerős, elsőkerék-meghajtású változatot is kínál, amelyet egy nagyobb, 97 kWh-s akkumulátorral szereltek. Ez a modell akár 700 kilométeres hatótávot is elérhet, így hosszabb utakhoz is ideális választás lehet.
A hosszabb távra tervezett Peugeot 3008 e verziójának induló ára 20,9 millió forint, míg az azonos konfigurációjú Peugeot 5008 22,2 millió forintért vásárolható meg Magyarországon.
Új ötüléses Peugeot 5008 nagyobb csomagtérrel
A Peugeot 5008 eddig hétüléses kivitelben volt elérhető, de hamarosan egy ötszemélyes változat is piacra kerül, amely nagyobb, 78 literrel megnövelt csomagteret biztosít a vásárlóknak. Ez a változat ideális választás lehet azok számára, akiknek a családi SUV-k praktikus térkihasználása és elektromos meghajtása egyaránt fontos szempont.
A Peugeot 3008 és 5008 elektromos modelljei mostantól összkerékhajtással és nagyobb teljesítménnyel is elérhetők Magyarországon. Az új verziók kétmotoros hajtásláncot és 73 kWh-s akkumulátort kaptak, míg a nagyobb hatótávot keresők egy elsőkerék-meghajtású, 97 kWh-s akkumulátorral szerelt modellt is választhatnak. Az új ötüléses Peugeot 5008 verzió pedig még nagyobb csomagtérrel kínál kényelmes és praktikus megoldást a vásárlóknak.
Értesülj időben a legfontosabb elektromos autós hírekről! Kövess minket Facebookon, X-en, Instagramon, vagy iratkozz fel Google News és YouTube-csatornánkra!