A Subaru Solterra megjelenésekor sokan gondolhatták azt, hogy ez csak egy átcímkézett Toyota bZ4X. Viszont sok értelemben tudott egyedit is hozzátenni a Subaru a saját értékrendjéből.
A 2023-as Subaru Solterra volt az első elektromos SUV, amely szimmetrikus összkerékhajtást kapott a terepen való minél jobb teljesítmény érdekében. Ezzel a dupla elektromos motorral megáldott jármű kiváló tapadást és terepképességet kínál különféle úton és időjárási körülmény között. A 22 centiméteres hasmagasság további előny, illetve a Solterra a Subaru eddigi legfejlettebb multimédiás rendszerét is tartalmazza.
A tavaly megjelent Solterra viszonylag fiatal elektromos autónak számít a piacon, de idén mégis kap egy frissítést. Nagy dolgokra ugyan nem kell számítani, de a megnövelt töltési teljesítmény és az akkumulátor hőmenedzsmentjének frissítésével a 2024-es modellévű Solterra 35 perc alatt tudja 10-ről 80 százalékra feltölteni a 64 kWh-s akkupakkot.
Továbbá a Subaru mérnökei a kormányzást és a regeneratív fékezést is javították a frissített verzióban. Valamint alapáras lesz a tetősín, amire közel 300 kg terhet pakolhatunk, ha áll az autó. Így ez a frissítés ideális lehet tetősátorhoz.
Méretben, vagy más jelentősebb specifikációban nem várható eltérés. A frissített Subaru Solterra három felszereltségi szinten lesz megvehető: Premium, Limited, és Touring. A legelső az alapszint, majd jön a Limited 12,3 colos központi kijelzővel, Harman Kardon prémium audiorendszerrel és vezeték nélküli telefontöltővel. A Touring esetében ezekhez még hozzájönnek olyan finomságok, mint a hűthető ülések, vagy éppen a kamera-alapú visszapillantók. A konkrét európai árakról és a frissített modellek rendlehetőségéről egyelőre nincs információ.
Értesülj időben a legfontosabb elektromos autós hírekről! Kövess minket Facebookon, X-en, Instagramon, vagy iratkozz fel Google News és YouTube-csatornánkra!