Erősebb motorokkal érkezik a Ford Mustang Mach-E

0

Az esetek nagy részében az mindig csak jó, ha valamiből többet kapunk, mint eredetileg számítottunk rá. Így van ez most a Ford nagy dobásával is, ami a Ford Mustang Mach-E. A tavaly őszi premieren a típus 55 éves története során először bővítette a Ford a Mustang palettáját egy elektromos változattal. A legendás modellt új korszakba röpítő Mustang Mach-E egy vadonatúj, tisztán elektromos hajtású SUV, amely ugyanazt a szabad szellemet testesíti meg, mint a világ legkelendőbb sportkupéja.

Mindennek csak annyi szépséghibája volt, hogy a premier előtt már kiszivárgott az összes technikai információ a típusról, amit a Ford nyilván nem nézett jó szemmel, de ez ilyen sajnos. A premier után pár héttel pedig az összes „First Edition” elfogyott. Ám lassan elkezdnek érkezni majd a „mezítlábas” modellek is a kereskedésekbe, így a forgalmazók vezetőinek és alkalmazottiaknak tartott egy továbbképzést a Ford, ahol természetesen a Mach-E volt a főszerepben. Ennek megfelelően prezentációk sora került elő, amin szemfüles résztvevők kiszúrták, hogy nem stimmelnek az eredetileg bemutatott adatok a mostaniakkal. A Mach-E Forum egyik tagja pedig be is tudott szerezni egy képet a szóban forgó diáról:

Ennek fényében az alábbi adatok módosultak a Mach-E esetében

  • RWD Standard Range Mach-E:
    • 266 LE / 430 Nm / 198 kW​
    • (+11 LE, +15 Nm, +8 kW az eredetihez képest) ​
  • RWD Extended Range Mach-E:
    • 290 LE / 430 Nm / 216 kW​
    • (+8 LE, +15 Nm, +6 kW az eredetihez képest) ​
  • AWD Standard Range Mach-E:
    • 266 LE / 580 Nm / 198 kW​
    • (+11 LE, +15 Nm +8 kW az eredetihez képest) ​
  • AWD Extended Range Mach-E:
    • 346 LE / 580 Nm/ 258 kW​
    • (+14 LE, +15 Nm, +10 kW az eredetihez képest) ​

Hogy mik lesznek a végleges számok, azok még az idén októbertől kiderülnek, hiszen akkor kezdődik a típus európai és amerikai premierje, egyidőben!

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!