Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly szeptember közepén ígért egy nagyot a PSA. A lényeg, hogy 2019-től minden frissített PSA modell elérhető lesz elektromos verzióban is. A közlemény szerint az új autók dedikált padlólemezekre fognak készülni, ezek pedig a CMP és EMP2 platformok lesznek majd. Ezen padlólemezek egyik tulajdonsága, hogy minden ma elérhető hajtásláncot rá tudnak építeni egy gyártósoron belül is, legyen szó belsőégésűről, elektromosról, vagy éppen ezek keverékéről.
Majd rá pár napra bemutattak három plug-in hibrid modellt, később pedig azt nyilatkozták, hogy leállítják a dízelmotorok fejlesztését. Majd szépen eljött a 2019 és az ígéretükhöz híven bemutatták a tisztán elektromos 50 kWh-s aksival szerelt Peugeot 208-at ami WLTP szabvány szerint akár 340 kilométert is meg tud tenni egyetlen feltöltéssel. Tegnap pedig érkezett a hír, hogy az akkumulátorokkal sem lesznek gondok, hisz Európában két helyen is gyártani fogják a szükséges aksikat.
Tegnap pedig ismét lépett a Peugeot, hisz először 2013-ban bemutatott 2008-as szubkompakt crossoveréből megérkezett a második generáció. Elektromos hajtással is!



A Peugeot a spanyolországi Vigóban fogja készre szerelni az elektromos újdonságot és még az év végén megkezdődik a modell forgalmazása.














