Ezt maga a márka vezérigazgatója, Oliver Blume erősítette meg egy interjúban. Állítása szerint ezzel a technológiával sokkal nagyobb hatótávok megtételére esznek képesek a Porsche elektromos autói.
„Az akkumulátorok következő generációja 2020-ban érkezik majd meg, növelt Amper számokkal, 37 Ah-ról 47 Ah-ra kibővítve. Segítségével nagyobb hatótávokat érhetünk el, ezeket pedig fokozatosan be is vezetünk termékeinkben.”
Az interjúban szó volt arról is, hogy jövőre különböző plug-in hibridek is megérkeznek a Porsche kínálatába, amik akkucsomag tekintetében már ezt a fejlett technológiát fogják képviselni. Ám most a fókusz a Taycan beindításán van.
Többek között erről volt szó Genfben, ám szóba került a Taycan iránti váratlanul magas érdeklődés is. Közel 20.000 megkereséséről beszélt Blume úr, amik sok esetben egyet jelentenek a 2500 eurós foglaló befizetésével.
A Taycan sorozatgyártásra érett verziója idén szeptemberben kerül bemutatásra, míg a Taycan Cross Turismo majd a következő évtized elején, ami gyakorlatilag akár jövőre is lehet, tekintve, hogy idén 2019-et írunk. A harmadik tisztán elektromos Porsche a Macan lesz, ám azon túl egyelőre semmi sem biztos, de legalábbis nem nyilvános még.