A Nissan Leaf egyik legjobban vár újítása a 60 kWh-s akkumulátor megjelenése mellett az aktív hőmenedzsment, vagyis a folyadékhűtés és fűtés jelenléte lenne.

Sajnos azonban németországi értesülések szerint a hőmenedzsmentről le kell mondaniuk a leendő 60 kWh-s Leaf tulajdonosainak. Ugyanezen német informátor szerint a meghívók is már kiküldésre kerültek a Las Vegasban tartandó CES-re,ami az új Leaf esetében 2019 január 8-át jelent, mint premiert!

[ult_buttons btn_title=”Támogatnál minket? Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Ftamogatas%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

A várakozások szerint a 2019-es Leaftől nagyobb akkumulátort és gyorsabb villámtöltési képességet (110-149 kWh közötti maximummal) mindenképpen várhatunk, az autó európai bemutatkozása pedig valamikor májusban esedékes. Na de milyen jelzés fogja megkülönböztetni külső szemlélő számára a 40 vagy a 60 kWh-s Leafet? A válasz egyszerű, ugyanis a 60 kWh-s verziót egy “E-Plus” felirattal fogják ellátni a tervek szerint. Ami biztosan tudható, hogy a frissített Leaf, valamint a mostanában érkező elektromos Nissanok mindegyike az energiát LG Chem cellákból kapják majd!
Ami nagyon fájni fog viszont a Nissan Leaf 2019 leendő vásárlóinak, az a folyadékhűtés-fűtés által temperált akkumulátorcsomag, aminek segítségével sokak szerint javítható lenne a rapidgate néven elhíresült jelenség. A Nissan szerint azonban a hiba szoftveresen is javítható, de értesülések szerint az eNV200 légkeveréses hűtéséhez hasonló rendszer viszont esélyes.

A várt különbözet 5800 euróban mutatkozhat meg, kérdés, hogy erre itthon milyen költségek rakódnak még rá? Pár hónap és kiderül!

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]