Már szinte nem telik el úgy egy hét, hogy ne lenne a Tesla valami miatt a címlapokon. Legutóbb a kiváló harmadik negyedéve miatt, majd rá egy napra pedig, hogy ismét kis késésre számíthatunk az olcsóbb 35.000 dolláros Model 3 érkezésénél.

Tegnap pedig a The Wall Street Journal oldalon jelent meg egy érdekes cikk. Pedig már azt hittük, hogy végre sínen a Model 3 gyártása, de sajnos nem. Ismét a Model 3 került újra a terítékre! Anno a hármas modell bemutatójakor Elon Musk a Tesla vezérigazgatója túlságosan ambiciózus célokat tűzött ki maga és saját vállalata elé. Amit persze, nem sikerült időben elérni. Megesik! Kezdetben a modell gyártásával komoly minőségbeli gondok voltak, a termelési mennyiség is elmaradt a várttól, amit többszöri gyártósor-leállítással és egy új mobil futószalag felállításával próbáltak meg orvosolni. Viszont a kezdeti gondokat úgy tűnik, hogy sikeresen átvészelte a Tesla. Minden egyes hónapban magasabb és magasabb gyártási számokat közölt a gyártó. Két napja pedig Elon Musk büszkén jelentette be, hogy a cég alapítása óta most először profitot termeltek.

A WSJ információi szerint a Modell 3 gyártási számaival akadt gondja az FBI-nak (szerk.: leginkább a 2017 első felében legyártott Model 3 gyártási darabszámait vizsgálják), azaz a Szövetségi Nyomozó Irodának, amely azt gyanítja, hogy ezek a számok nem felelnek meg a valóságnak.Mivel a profit hatására a részvények értéke is emelkedni kezdett, a Tesla komoly bajba kerülhet, ha bebizonyosodik, hogy megtévesztették a befektetőket, hiszen ebben az esetben alig néhány nappal a korábbi megállapodás után újabb kellemetlen vizsgálódás indulhat el a tőzsdefelügyelet részéről is.

Vagy pedig csak így akarják lejáratni az első olyan gyártót akik ténylegesen tettek és tesznek is az elektromos autózás előremozdítása érdekében. Nehéz megítélni a helyzetet!

Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]
[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva beléphetsz elektromos autós fórumunkba!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fforum%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]