Egy hónappal ezelőtt a Renault-Nissan-Mitsubishi triumvirátus új programot indított, aminek a neve Alliance 2022. A fő célja ennek a programnak, hogy az elkövetkezendő években minél több elektromos autót adjanak ki minél magasabb profit mellett. Az egyesülés mellett, döntöttek arról is, hogy egy közös platform jóval megkönnyítené a gyártás felgyorsítását ezért a következő 6 éves tervre ezeket a célokat tűzték ki maguknak:
- 4 platform alkalmazásával több mint 9 millió jármű gyártása
- További fejlesztések az elektromos és autonóm technológia terén
- Közös EV platformokkal és komponensekkel 12 tisztán elektromos modell legyártása
- 40 jármű felszerelése valamilyen önvezető technológiával
A mai napon pedig Carlos Ghosn egy új, ötéves tervet jelentett be a Renault életében, ami a „Drive The Future 2017-2022” nevet kapta. A célok nagyok, 3,5 millióról 2022-re több mint 5 millióra növelni az eladási számokat. Becslései szerint ez idő alatt a Renault bevételei 70 milliárd euróra emelkednek, ebből 4 milliárd eurót a termelésre és 18 milliárd eurót a kutatás-fejlesztésre tudnak elkülöníteni.
Továbbá Ghosn és a Renault előrejelzései szerint a vállalat ez idő alatt 8 tisztán elektromos és 12 valamilyen elektromos motorral szerelt autót fog bemutatni. Több infót sajnos nem árult el, de azt tudjuk, hogy a Renault életében a Zoe már most is vezető domináns szerepet tölt be Európában. 50%-al megugrott az értékesítés mióta a 41 kWh-s modellt piacra dobták.