A Fiat 500 elektromos verziójával nem várt sikereket ért el a Fiat, amit csak tovább fokozhat a 500e második, immár hivatalosan is EU-s piacra készített verziója. Viszont itt nincs megállás, legalábbis az angol Autocar magazin jól értesült informátora szerint.
A szivárogtató szerint egy júliusi, magas rangú vezetőkkel tartott megbeszélésen Olivier François Fiat CEO arról beszélt, hogy: „nem lesznek nagy autók, nem lesznek prémium autók, sem sportos autók, mert nincsen létjogosultságuk. Minél több elektromos autóra van szükségünk”. Ez a megbeszélés amúgy a Fiat-Chrysler torinói dizájnközpontjában történt.
Az egyik nagy várományosa a Fiat sikereinek a Panda elektromos kiadása lehet. Az új Panda 2021-ben jön és elektromos meghajtással 2023-tól lehet majd megvásárolni.
A másik sláger a Fiat Centoventi tanulmányautóból lehet majd kontinensünkön. A Centoventi szó jelentése 120 – több mindent is jelent a gyártó értelmezésében. Egyrészt tiszteleg a 120. évforduló előtt, másrészt az autó nagy előnye az lesz, hogy akár 120-féle kivitelben is összeválogathatja azt a leendő vásárló.
A másik nagy újítás a moduláris akkupakk. A gyártó alapból egy 100 km-re elegendő méretet ad az autóhoz, ám ha szükség van nagyobb hatótávra, akkor opcionálisan három további modul is csatlakoztatható az autóban lévőhöz, kitolva a maximális hatótávot akár 500 km-re. A Fiat szerint a művelet akár az otthoni garázsban is kivitelezhető lenne!
Az informátor említett pár szót további modellekről is, mint például az 500X, vagy az Van 500 L, ám azok hajtásláncáról konkrét említés nem történt. Valamint egy kis amerikai ízt csempészne a konszern Európába a Jeep Renegade plug-in hibrid kiadásának itteni árusításával.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. „e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/