Március elején megtört a jég, ugyanis bemutatták a Rimac C_Two-t.
A horvát gyártó óriási sikerét és népszerűségét egyértelműen első modelljének a Concept_One-nak köszönheti. Ebből a modellből mindössze csak nyolc példányt készítettek, abból egyet Richard Hammond teljesen összetört. Már az első modellre is nagyon nagy volt az érdeklődés, ezért a Rimac úgy döntött, hogy a C_Two esetében 150 darabra emelik a gyártható példányszámot.
Kreso Koric értékesítő vezető árulta el az Autocar lapnak, hogy eladások tekintetében is meglehetősen jól állnak, ugyanis a rendelkezésre álló 150 példány közel mindegyike elkelt. Egy darab autó ára, 2.1 millió dollárba kerül, ami 532 millió forintnak felel meg. Ám ennél érdekesebb tényeket is közölt, ugyanis a vásárlók 600 ezer dollárt, vagyis 152 millió forintot csak az extrákra költenek.
Ami a C_Two felépítését illeti, egy karbonszálas monocoque adja a magvát, amibe integrálják az akkumulátorcsomagot, hátul egy karbon alváz csatlakozik be, az ütközéselnyelő részek alumíniumból és karbonszálból készülnek. A 120 kWh kapacitású akkumulátor lítium/magnézium/nikkel felhasználásával készül, 6900 cellából áll, folyadékhűtéses, 1.4 MW teljesítmény leadására képes, hatótávja 650 km. A Rimac első modelljéhez hasonlóan itt is négy darab elektromos motor dolgozik, így lesz összkerékmeghajtású a kocsi. A motorok olajhűtésesek, amik 97%-os hatékonysággal működnek, a Rimac ezekre “korlátlan és gondozásmentes élettartamot” ígér, miközben a maximális nyomaték a kezdetektől rendelkezésre áll.
A horvát gyártó négy darab váltót is beépített a kocsiba, minden keréknél egy, elöl egysebességes és hátul pedig kétsebességes kivitelben, amik garantálják a gyorsulást. Az R-AWTW nevű szoftver helyettesíti a hagyományos ESP-t és TCS-t, kezelve az egyes kerekekhez jutó nyomatékot, így lehet a C_Two tökéletes drifter vagy éppen csúszós talajon remek vonóerőt és trakciót nyújtó biztonságos közlekedési eszköz. Ezen kívül az autó fedélzeti menüjébe még számos versenypálya konfiguráció is betáplálható, ezzel segítve a vezetőt, hogy az ideális íven haladjon, valamint a fékezések és kigyorsításokat is időben meg tudja kezdeni a vezető. A fedélzeti elektronika ezen kívül arcfelismerésre és hangvezérlésre is alkalmas. Az M2M rendszer több mint 500 csatornát képes megfigyelni a telemetrián át – ezekhez valós időben is hozzáférhetünk, laptop vagy mobil applikáció révén követhetjük őket figyelemmel. Mindezek révén teljes képet kaphatunk a C_Two viselkedéséről, a kocsi minden aspektusát megfigyelhetjük teljesítményleadás közben.
A C_Two fedélzetén többek között nyolc kamera, két lidar szenzor, 12 ultraszonikus szenzor, egy „kivételesen precíz helymeghatározó rendszer”, és egy IMU szenzor is található, utóbbi az önvezetést szolgálja.