A fent említett típusokból könnyen lehet, hogy nem érkezik utód. Nem biztos, hogy a jelenleg piacon levő i3 és i8 közvetlen utódjainak legyártására valaha is sor kerül. Az viszont biztos, hogy az „i” márka alatt a jövőben is érkezni fognak teljesen új modellek a bajor gyártótól.
A BMW az i3 elkészítésével eredetileg az szerette volna szemléltetni, hogy miképp képzeli el az elektromos hajtásláncot az autóiban, az i8 pedig a hibrid hajtásláncban rejlő erőt hivatott bemutatni. Így előfordulhat, hogy az autók életciklusuk végén a gyártó befejezettnek tekinti pályafutásukat.
Robert Irlinger, a BMW „i” részleg vezetője így gondolja: „Az i8 kapcsán még nem született meg a végső döntés, ahogy nézzük a piacot úgy gondolkodunk egy új típusú sportautó elkészítésén. A neve illetve mely kategóriába fog illeszkedni az még a jövő kérdése”
A BMW i vezető tervezője, Domagoj Dukec is hasonlóan gondolkozik: „Mikor elkészítettük ezeket a modelleket, minden a lehető legjobb volt, miért kellene megismételnünk mindezt? Az i8 lehetne akár az új M1. Azonban az i3 és az i8 esetében sem született végső döntés, de egy biztos, egyik sem fog örökre a kínálatban maradni”
2021 körül érkeznek a sorozatgyártott „i Vision Dynamics” tanulmány végső változatai, amit a technológia fejlődésével újabb modellek követhetnek. Éppen ezért a meglévő modellek létjogosultságát az újonnan érkezők kérdőjelezhetik majd meg.