A BMW- Csoport igen nagy célt tűzött ki maga elé az idei évre, konkrétan 150.000 darab elektromos meghajtású járművet terveznek eladni, ami 50%-al több, mint a 2017-re tervezett 100.000 db.
Még december közepén jelentette be a BMW, hogy bizony a 2017-es célkitűzésük teljesült az eladási számokat tekintve, így gondolták, ideje magasabbra tenni a lécet. Ez főleg annak fényében durva szám, hogy 2016-ban „csupán” 62.000 darabot értékesítettek.
Klaus Froehlich, a BMW menedzsmentjének tagja kiemelte, hogy a termelési számok remélhetőleg csak növekedni fognak, de ezzel egy időben az autóknak profitot is kell termelniük. A márka legfrissebb ajánlata az i3s, a plug-in hibrid MINI és a nemrég beharangozott i8 Roadster. További jó hír, hogy a BMW várhatóan növelni fogja az i3 hatótávját, ami még inkább megdobhatja a keresletet.