A Volkswagen Csoport elindította az „Enter Electric!” nevű, márkákon átívelő kampányát, amely az elektromos autók előnyeire hívja fel a figyelmet, továbbá igyekszik eloszlatni a velük kapcsolatos előítéleteket. A kampány célja az elektromos autók mindennapi használatra való alkalmasságának hangsúlyozása, különös tekintettel az akkumulátor teljesítményére, a töltés kényelmére és a fenntarthatóságra.
Az elektromos autókkal kapcsolatban még manapság is számtalan dolog van, ami nem tiszta sokak előtt. Egyszerű dolgok ezek igazából, de mégis elég egy-egy komolyabb cikkünk alatt megnézni a kommenteket és világossá válhat, hogy sokan eleve nem is ismerik ezt a technológiát. Amíg csak kommentálni kell valamit, meg lehet ezen a szinten is maradni, ám ha autót kell választani, akkor azért nem árt jobb barátságban lenni a kapcsolódó ismeretekkel.
Ezért az ismertető jellegű párbeszédért elsősorban az autók gyártói tehetnének, hiszen igazából nekik kell meggyőzni az embereket, hogy vegyenek tőlük elektromos autót. Sokan vennének is, de talán pont az a kis kezdő lökésre lenne szükségük, ami elindítja őket ezen az úton. A Volkswagen is most valami hasonlót tervez, legalábbis a legújabb sajtóanyaguk szerint.
A német autógyártó azt állítja, hogy az elkövetkező hetekben szeretné „meghívni az embereket, hogy ismerkedjenek meg az elektromos mobilitással egy márkák közötti kommunikációs kampányon keresztül”. A kampány egyéni és flotta ügyfeleket, alkalmazottakat, kereskedőket és a médiát célozza meg.
Az „Enter Electric!” kampány elindításának három formátuma van, amely körülbelül hat hónapig tart, és továbbiak következnek. A Volkswagen Passenger Cars márka termékkommunikációs osztálya például tizenkét oldalas különkiadást készített a Volkswagen Magazinból, amelyet novemberben terjesztettek 1,2 millió példányban hetilapokon, szakmagazinokon és autókereskedőkön keresztül. „A cél az, hogy „tényekkel és érvekkel cáfoljuk a vásárlók gyakori aggályait” – mondja a Volkswagen Group.
A Volkswagen Group Technology és az akkumulátoros leányvállalata, a PowerCo elkészítette a „Battery ABC” miniklip sorozatot, ezeket a csoport különféle közösségi média csatornáin játsszák majd le. Az információs kampány központi platformja egy „e-mobilitási információs központ” lesz. Ez a márkák közötti portál, amelyet maga a Volkswagen-csoport üzemeltet, tényeket, történeteket és interjúkat fog összegyűjteni az akkumulátorok, töltés, karbantartás, és a fenntarthatóság. A tartalom a kampány során fokozatosan bővül, ahogy más kiadványokban is megjelenik. Kell is a figyelem ezen a téren, mert a Volkswagen erősen küzd az eladásokkal, miközben szembesülni kell jövőre az EU által előírt CO2-korlátozásokkal is már.
Értesülj időben a legfontosabb elektromos autós hírekről! Kövess minket Facebookon, X-en, Instagramon, vagy iratkozz fel Google News és YouTube-csatornánkra!