2023 harmadik negyedévében a BMW Group világszerte 93 931 darab tisztán elektromos meghajtású BMW és MINI modellt értékesített, amely 79,6 százalékkal múlja felül az előző esztendő megegyező időszakának hasonló mutatóját. A BMW önmagában ismét megduplázta zéró emissziójú modelljei eladási számait: idén július és szeptember között 100,3 százalékkal több tisztán elektromos meghajtású BMW talált gazdára, mint 2022 harmadik negyedévében.
„A harmadik negyedév értékesítési sikertörténete egyértelműen azt mutatja, hogy ügyfeleink nagyra értékelik hajtáslánc-technológiákon átívelő, vonzó modellpalettánk sokszínűségét. Tisztán elektromos meghajtású modelljeinket kiváltképp intenzív ügyfélérdeklődés övezi, zéró emissziójú modelljeink eladásai az év első kilenc hónapjában jelentős mértékben túlmutatnak a piaci átlagon” – fogalmazott Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának ügyfélélmény, márka és értékesítésért felelős tagja. „Úton vagyunk a 2023-as évre kitűzött célok teljesítése felé” – tette hozzá.
A BMW Group világszerte 621 699 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt értékesített a július és szeptember közötti három hónapban. Továbbá a BMW Group a 2023-as esztendő első kilenc hónapjában összesen 1 836 563 darab új autót adott el, amely 5,1 százalékos abszolút növekedést jelent.
Az augusztusban bejelentett várakozásoknak megfelelően a BMW Group stabil értékesítési növekedést tűzött ki a teljes 2023-as évre, a fejlődés motorjának pedig elsősorban a felsőkategória, a luxuskategória és a tisztán elektromos meghajtású portfólió modelljeit tekinti. 2023-ban a zéró emissziójú modellek a globális értékesítési számok hozzávetőlegesen 15 százalékát teszik majd ki.