A Citroën a mai napon bemutatta új márkaarculatát és logóját, amely egy új, modern és izgalmas korszak kezdetét jelzi a 103 éves márka számára. Az új arculattal a Citroën azon törekvését igyekszik kifejezésre juttatni, hogy minél gyorsabban megfizethető elektromos mobilitási lehetőségeket biztosítson ügyfelei számára, és még inkább érvényre juttassa a DNS-e lényegét alkotó használhatóság, merészség és ügyfélkényelem értékeit.
Az új logó egyfajta újraértelmezése az eredetinek, amelyet egykor a céget alapító André Citroën fordított nyilazott fogaskerekeket gyártó vállalkozásának sikere ihletett. A jól ismert „chevron” azóta is központi szerepet tölt be a Citroën márka identitásában.
Az elegáns új embléma, amely a márka új korszakba tartó átmenetét és fejlődését fémjelzi, szeptember végén mutatkozik be egy koncepcióautón, amely egyfajta stílusmanifesztumnak tekinthető. Ezt követően 2023 közepétől fokozatosan megjelenik majd a sorozatgyártásba kerülő Citroën járműveken és koncepcióautókon. Az álló ovális alap kihangsúlyozása teljesen új irányt szab a formanyelvnek. A korábbinál feltűnőbb új logó azonnal felismerhető, jellegzetes elemévé válik minden Citroën modellnek.
Nemcsak a logó, de a teljes márkaarculat is megújul az összes fizikai és digitális eszközön. Mindezt egy új szlogen, új márkaígéret is kíséri: „Nothing moves us like Citroën”.
Vincent Cobée, a Citroën vezérigazgatója szerint: „Eljött az ideje, hogy a Citroën új, modernebb és korszerűbb hangot üssön meg. Új arculatunk a haladást szimbolizálja: ügyfeleinket a fizikai síkon avantgárd járművekkel, érzelmi síkon pedig összességében kézenfekvőbb, kényelmesebb és élvezetesebb körülmények között repítjük előbbre – nevezetesen az elektromos átállás felé. Nálunk hagyomány, hogy merész járművekkel inspiráljuk a fogyasztókat, ami egy kicsit másfajta, befogadóbb megközelítésre sarkall minket a családi mobilitás jövőjét illetően. Meg vagyunk győződve arról, hogy minden korábbi, jelenlegi és jövőbeli ügyfelünk egyetért velünk abban, hogy »Nothing moves us like Citroën.«”