A Nissannál belső tárgyalások folynak egy tisztán elektromos GT-R-ről melyben szilárdtest akkumulátor dolgozhat.
A szilárdtest-akkumulátorokat egyfajta Szent Grálként tartják számon és az elektromos autók fejlesztésének következő lépcsőfoka lehet. A jelenlegi lítium-ion akkumulátorokhoz képest az újdonság gyorsabban tölthető és több energiát tud tárolni. Mivel a súly az elektromos autók egyik nagy ellensége, éppen ezért a szilárdtest-akkumulátorok nagyobb energiasűrűsége döntő fontosságú lehet a többletsúly szempontjából.
Pletykák szerint a Nissan egy új elektromos sportautót tervez. François Bailly, a Nissan at Afrika-Közel-Kelet-Óceániai-régióért felelős vezető tervezési alelnöke elismerte, hogy belső tárgyalások folynak egy tisztán elektromos, izgalmas sportautóról. „Örülnék egy elektromos sportautónak, de ezt még meg kell szervezni. Egyelőre nem állunk készen arra, hogy belejelentsük a sorrendet, de az asztalon van a téma.”
Azaz, vannak fontosabb dolgok a Nissan háza táján, mint egy elektromos sportkocsi. A vezető elárulta, hogy a Micra utódja már elektromos lesz, és a következő generációs LEAF-ből pedig crossovert faragnak.
Továbbá beszélt a szilárdtest akkukról is a vezető. Állítása szerint ezek a prototípusok egyelőre nem alkalmasak a sorozatgyártásra. Múlt héten a Nissan bejelentette, hogy az első sorozatgyártott szilárdtest akkumulátorral ellátott elektromos autó csak 2028-ban kerülhet napvilágra.
François Bailly az Autocarnak elárulta, hogy belső megbeszélések folynak egy elektromos GT-R-ről. „Ez is prioritás, szóval igen, tervezzük az elektromos GT-R-t. Mindannyian autósok vagyunk, nem igaz?” A Nissan eddig nagyon hallgatott, hogy mi következik az R35 után. A jelenlegi generáció 2022-ben ünnepli 15 éves évfordulóját, éppen ezért ideje lenne a váltásnak. Azonban nem valószínű, hogy a Nissan első szilárdtest akkumulátorával ellátott autó egy sportautó lesz.