Az Apple egy új munkatársat vett fel magukhoz, méghozzá a BMW korábbi elektromos autós menedzserét, Ulrich Kranzot. Kranz évekkel ezelőtt a BMW elektromos autók fejlesztési programját vezette, melyekben az i3 és az i8 szerepelt. Majd 2017-ben egykori BMW-s kollégájával megalapították az Evelozcity elektromos autós startupot, amit 2019-ben Canoo névre kereszteltek. A Canoo két elektromos prototípus modellt is bemutatott az évek alatt.
A Canoo mint márka 2020 elején besegített a ma már Hyundai E-GMP padlólemezként ismert termék kifejlesztésében.
Áprilisban Kranz otthagyta az egész céget, csak azért, hogy az Apple háza táján dolgozzon. Az Apple megerősítette Kranz felvételét, viszont további infókat nem árult el a betöltendő pozíciójáról. Biztos, hogy nem egy új elektromos kütyüt kell neki felépíteni a nulláról!
Ez a lépés tovább erősíti azokat a pletykákat, hogy az Apple tényleg be akar törni az elektromos autók piacára. Főleg úgy, hogy néhány nappal ezelőtt az Apple tárgyalásokat folytatott a kínai CATL és BYD gyárakkal az elektromos autók akkumulátorainak ellátásáról.
Az Apple elektromos autós szándékairól már évek óta pletykálnak, de a technológiai óriás még nem hozott nyilvánosságra semmi konkrétumot. Év elején olyan pletyka is felreppent, hogy a Hyundai válhat az Apple partnerévé ami az autógyártást illeti. Viszont ezeket sem erősítették meg, de még a Kia is szóba került, ha már az Apple e-autós gyártási híre jelent meg a sajtóban.