Új kínai elektromos SUV hódíthatja meg Európát

0

Ez egykori angol, ma már kínai (SAIC) márka egyre inkább magára talál újra, hála az elektromos meghajtásnak. A sokáig élet és halál között lebegő MG 2019-es első dobása elektromos fonton bölcs lépés volt, hiszen a már belsőégésű motorral szerelt ZS típusjelzésű SUV-ból készítettek egy tisztán elektromos verziót is, ami kiváló ár-érték arányával az angol piaci igazi kedvence lett.

Ahogyan arról beszámoltunk már, az MG a kezdeti angol jelenlét után gyorsít a tempón és az európai kontinensre is be kíván lépni. Matt Lei, az MG Motor Europe vezérigazgatója így nyilatkozott a nyitásról:

„Amikor anyavállalatunk, a SAIC Motor zászlaja alatt újraindítottuk a brit MG márkát, ígéretet tettünk az európai sofőröknek: elérhetővé tesszük az elektromos mobilitást olyan vezetők számára, akik szívükben fiatalok és készek az új elektromos életmód elfogadására. Nálunk az intelligens, praktikus, biztonságos és technológiailag fejlett autók kínálatán van a fő hangsúly. Az új MG Marvel R Electric és az MG5 Electric két új generációs akkumulátoros elektromos járművet testesít meg, amelyek megfelelnek a legkényesebb európai autósok igényeinek is. Ilyen például a vonzó választék, a gyors töltési képesség, a fejlett biztonsági funkciók és az intelligens árképzés. Ezen túl kiváltképp modernek és vonzó kialakításúak.”

A ZS nevű SUV és az MG5 elektromos kombin túl egy teljesen új tervezésű és friss megjelenésű életérzés SUV-val kívánják portfóliójukat erősíteni, ez lesz az MG Marvel R.

A Marvel R-t teljesen az aktuális autóipari irányzatoknak megfelelően rajzolták meg a tervezők, én személy szerint némi NIO ES8 és Xpeng G3 ízt is érzek, amikor a képeket látom, főleg az autó első részét vizsgálva. A C-szegmensbe tartozó SUV hosszúsága 4674, szélessége 1919, magassága 1618 mm. A tengelytáv 2800 mm. Az utastérben egy 19,4 colos központi kijelzőt, valamint a sofőr előtt egy 12,3 colos verziót láthatunk a műszerfal szerepében.

Az MG Marvel R Electric főbb jellemzői:

  • Akár három motoros meghajtás (maximum 212 kW teljesítmény, 665 Nm nyomaték)
  • 400 km WLTP hatótáv
  • 4,9 mp 0-100 km/h gyorsulás
  • 200 km/h végsebesség
  • 11 kW háromfázisú AC fedélzeti töltő
  • Opciós vontatási lehetőség 750 kg tömegig
  • Hőszivattyús fűtés
  • V2L lehetőség, 5 kW-os terhelhetőségig

Az autó csomagtartója 357 liter, lehajtott ülésekkel 1396 liter. Az összkerekes verzióban egy 150 literes frunk (első csomagtartó, a motortér helyén) is található. Az autó áráról és pontos piaci bevezetéséről egyelőre nincsenek hivatalos információk!

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!