Pletykafészek: Háromféle teljesítményű iNext elektromos BMW érkezik

0

Egyre inkább körvonalazódik az az új trend az elektromos autók piacán, aminek értelmében egy adott típusból többféle kapacitású akkupakk, vagy teljesítményű hajtáslánc kérhető. Ez nyilván az adott típus vásárlóinak egy kedvező ajánlat, hiszen maguk döntik el, hogy akarnak-e egy jobb komponensért többet fizetni, vagy megelégszenek egy szerényebb kivitellel.

Ezzel a módszerrel él többek között a Tesla, vagy Volkswagen is. Előbbi leginkább az akkupakk méretében hagyja meg a döntést a vásárlónak, míg a Volkswagen az ID.3 esetében komplett csomagokat kínál, amiben a teljesítmény és az akkupakk kapacitása is megválasztható, pénztárca és igény szerint.

Úgy tűnik, hogy a BMW is ezt az utat választja az iNext esetében, ami ráadásul az iX nevet kaphatja meg végül, ha igaznak bizonyul a BMWBlog értesülése a témában! Személyes véleményem az, hogy biztosan kerül egy szám az X mögé, hiszen már létezik az iX3 tisztán elektromos crossover és vélhetően a bajorok nemsokára gondolnak majd a nagyobb helyet igénylőkre is, akár egy iX5 képében.

De ha már BMWBlog, akkor egy újabb pletykát osztunk meg most tőlük, ami nem is tűnik elrugaszkodottnak, ráadásul az iX3 esetében is kiválóan „tippelték” meg a várható specifikációkat. Most pedig az iNext esetében beszélnek hasonló témáról, konkrétan szerintük háromféle kivitelben lesz majd megvásárolható az autó:

A belépőszint lesz a 230 kW (308 LE) teljesítmény, míg a kicsit komolyabb erőtartalékokat keresők választhatják majd akár a 390 kW (522 LE) teljesítményt. Az igazi nagyravágyók igényeit pedig a 455 kW-os (610 LE) kivitel tudja kielégíteni! Ráadásul az autóban valóban megjelenhetnek majd azok az érintésérzékeny felületek, amikkel az autó egyes funkciói vezérelhetőek lesznek, ahogyan azt a tanulmányautóban is meg lehetett tenni:

Méretben valahol az X3 és az X5 között fog elhelyezkedni az iNext és négykerék-meghajtással is természetesen megvásárolható lesz. Az elérhető kerékméret szintén növekedni fog, 20 colról 22-re. Továbbá olyan további nyalánkságok lesznek az iNext mellé, mint a Bowers & Wilkins hangrendszer, kéttengelyes légrugózás.

Pletyka tehát van bőven az autóval kapcsolatban, aminek sorozatgyártásra érett kinézete, technikai adatai és a végső neve is mind a titkolózás ködébe vész, egészen a hivatalos premierig, ami valamikor jövő nyáron várható!

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!