Mindössze néhány nap telt el az oldalunkon is megjelenített első képek óta, amelyben már láthattuk kívülről a Mercedes legújabb elektromos autójának prototípusát mely pletykák szerint az EQC frissített változata lehet. Ezen képeken jól látható, hogy az újdonság más arányokat kapott, valamint egy új platformon áll, amely több helyet kínál a csomagoknak és az utasoknak egyaránt.
Amit akkor még nem láthattunk, az a belső része volt, de most egy újabb fotósorozatnak köszönhetően láthatunk egy másik prototípust is. (Ezt az eltérő rendszámok alapján lehet megállapítani.) Úgy tűnik, hogy ez pontosan ugyan az a modell, de az előző fotókkal ellentétben, ezúttal sokkal jobb rálátást kapunk, főleg a belső térre.
A Mercedes-Benz már néhány éve kínál dupla kijelzős felépítést, de azok két darab 12.3 hüvelykes képernyőből állnak; az egyik a vezető előtt, a másik a középkonzolon helyezkedik el. Ez a prototípus azonban más elrendezést kap: Továbbra is megmarad a vezető előtt lévő nagy kijelző (valószínűleg hajlított), de a középső képernyő stílusa és elhelyezkedése teljesen más lesz.
Ez egy 12.8 hüvelykes kijelző lesz, amely magába foglalja az infotainment-rendszert (képi- és hangrendszer működtetése), a klíma beállításokat, és az összes többi beállítást, amelyhez a vezető hozzáférhet. Úgy tűnik, hogy ezt egyenesen az S-osztályból hozták át, és ha ez így van, akkor ez azt jelenti, hogy nagyon sok új funkciót is magában hordozhat.
Először is, minden képernyő OLED technológiával rendelkezik, amely jobb kontrasztú, több színt tartalmaz, és mintegy 30 százalékkal kevesebb energiát fogyaszt. A vezető különböző színeket és stílusokat állíthat be magának, ezeket pedig egy head-up display fogja kiegészíteni.
Nos, valójában két különféle head-up display várható: az egyik a szokásos, mint amilyen jelenleg is a piacon van, míg a második egy sokkal fejlettebb HUD, amely a szélvédő sokkal nagyobb felületét fogja lefedni, és kibővített valóság (AR) technológiával rendelkezik. A fotósorozat végső részeiből pedig kiderül, hogy annak ellenére, hogy a Mercedes úgy döntött, hogy a jelenlegi EQC turbina stílusú szellőzőnyílásait nem használja fel, ez a modell lehet a következő generációs autójuk.