A tisztán elektromos autók mellett a plug-in hibridek piaca is brutálisan növekszik, mondhatjuk, hogy erőteljesebben is, mint az előbbieké. Ennek ékes példája a Renault törekvése is, leginkább azzal, amit az E-Tech rendszerrel letettek az asztalra. A rendszer lelke egy 1,6 literes benzinmotor és egy elektromos motor közös munkája, összesen 160 LE teljesítményt mutatva. Az akupakk teljesítménye 9,8 kWh, a tisztán elektromos hatótáv akár 65 km is lehet.
Az újdonságot már megkapta a Clio, Megane, és Capture trió, hozzájuk csatlakozik majd a következő generációs Kadjar is, ami szoros rokonságot mutat Qashqai és Mitsubishi Outlander CMF-C padlólemezre alapuló, szintén következő generációs plug-in hibrid modelljeivel.
A hajtásláncon túl Laurens van den Acker szerint a belső és külső formák forradalma is várható majd, ami feltételezhetően jobb anyagminőséget és alaposabban átgondolt kivitelezést jelenthet. Külső tekintetében pedig a Morphoz tanulmányautó egyes elemei is tovább élnek majd a következő generációs Kadjarban.