A Volkswagen Group alelnöke szerint már nem kell sokat arra várni, hogy az e-autók egy árkategóriában legyenek a belsőégésű autókkal. Legalábbis Reinhard Fischer így nyilatkozott az Automotive News-nak. Az Észak-amerikai stratégiai igazgató hisz abban, hogy a Volkswagen konszern elektromos offenzívája új szintre fogja emelni az elektromos modellek gyártását, ami pedig áregyenlőséghez fog vezetni.
Szilárd meggyőződésünk, hogy a fordulópont közel van, és az a fordulópont az árparitás lesz!
A VW jelenleg több milliárdot invesztál abba, hogy az elektromos modelljeinek a gyártókapacitását évi néhány ezerről évente 2-3 millióra növelje 2025-re.
ha legyőzzük a jelenlegi félelmünket, akkor rájövünk, hogy az e-autó a legjobb megoldás.
Nyilatkozott Fischer.
Ehhez azonban lesz még néhány akadály amit le kell győzni. Fischer kiemelte, hogy a VW csoport kutatásokat végzett annak érdekében, hogy megtudja az emberek frusztrációit az elektromos modellekkel kapcsolatban és egyáltalán nem találtak megoldhatatlan problémákat.
Ilyenek például, hogy az elektromos autót hogy lehet esőben vezetni illetve tölteni. Hisz a víz és az elektromosság nem éppen jó barátok. Továbbá az e-töltőpontok lefedettsége a legnagyobb aggodalmak egyike az érdeklődők szemében. Gondoljunk csak bele, hogy 100 éve csupán csak gyógyszertárakban lehetett venni benzint, mára pedig 122 ezer benzinkút van az USA-ban. Hiánycikkből viszonylag hamar alapvető árucikk lett.
A Volkswagen Észak-Amerikában az Electrify America kezdeményezés keretében telepít töltőket, míg Európában az Ionity hálózat kiépítésében és fellendítésében vesz részt.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/