Múlt héten érkezett a Tesla legutolsó frissítése, melyben a sávelhagyás elkerülése és a vészhelyzeti sávelhagyás elkerülése funkciók érkeztek meg az autókra. Akkor még azt írtam, hogy nagyjából két hetente jön egy frissítés de lehet hogy újabban már áttér a kaliforniai elektromos autó gyártó a heti frissítésekre.
A jelenlegi frissítés egy igazi csemege, sok Tesla használó életét megkönnyíti! Az év elején Elon Musk vezérigazgató elmondta, hogy az első negyedévben a szolgáltatás javítására fognak teljes gőzzel ráállni. Hisz nagyon sokan arra panaszkodnak, hogy a szerviz szolgáltatás a Tesla Achilles-sarka.
Talán ezért is érkezett meg a legújabb frissítés amit a Tesla is megerősített!
Yep, our cars can keep tabs on certain components to let you know if they need replacing and order parts ahead of your next service visit.
— Tesla (@Tesla) May 6, 2019
Like skipping the doctor and going right to the pharmacy. https://t.co/FwQrjduLvH
A frissítés lényege, ha az autó úgy érzékeli, hogy valamelyik alkatrésszel gond van, vagy ha még nem érte el a kritikus szintet, de a jövőben meghibásodhat akkor az autó saját maga megrendeli az alkatrészt a legközelebbi Tesla szervizbe.
Továbbá figyelmeztetést küld a kijelzőre, hogy „a rendszer egy váratlan állapotot diagnosztizált ezért a cserealkatrészt megrendelték és leszállították a legközelebbi szervizbe, ahova a Tesla tulajdonosa a mobilapplikáció segítségével le is foglalhatja magának a tetszés szerinti időpontot.”
Ez lenne a jövő? Remélem, hogy igen!
Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed. Vagy ha nincs Facebook fiókod akkor regisztrálj a megújult fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/