Tavaly október közepén mutatták be a a Polestar 1-et, ami egy 600 LE-s teljesítménnyel és 1000 Nm-es nyomatékkal megáldott kétajtós, négyüléses hibrid kupé. Nem is akármilyen hibrid, a gyártó szerint elektromos módban akár 150 kilométer megtételére is képes lehet. Ezzel kategóriájában egyedi lesz, mivel a jelenleg piacon levő phev autók még megközelíteni sem tudnak haosló hatótávot. Az autó gyártása a kínai Chengduban indul 2019-től. Részben Volvo alapokat használva, a svéd-kínai gyártó saját fejlesztésű SPA moduláris platform lesz a Polestar 1 alapja. 50%-ban Volvo, 50%-ban pedig a Polestar fejlesztések és technológiák kapnak helyet az autóban. A Polestar 1 lett az első olyan modell ami a vezethetőség maximális kihasználása érdekében Öhlinselektronikus felfüggesztéssel kerül bemutatásra. Teljesen karbonszálas karosszériával az autó súlya 45%-al lett könnyebb.
Hamarosan pedig egyre közelebb kerülünk a sorozatgyártáshoz, ezért a vállalat pedig újabb részleteket osztott meg. Kezdetben a Polestar célja az volt, hogy a hagyományos kereskedések negatívumait elfelejtve csak online módon lehetett volna megrendelni az autót. Most azonban a gondolatmeneten változtatni kellett, ugyanis Thomas Ingenlath, a vállalat vezérigazgatója elmondta, hogy rájöttek, hogy az emberek személyesen is látni szeretnék a kiszemelt autót, mielőtt a vásárlásról döntenek. Ezért először Észak-Amerikában nyílnak majd meg a franchise rendszerben üzemeltetett Polestar Space nevű kereskedések.
Ezeknek a boltoknak az érdekességük, hogy a hagyományos, jutalékért dolgozó értékesítők helyett fix fizetésű termékspecialisták szolgálják majd ki a vevőket. Ezzel a lépéssel pedig az érdeklődök, pontos, és fontos információkkal gazdagodnának. A kereskedések az autók szervizelését is elvégzik majd, ám itt is csavartak egyet a történeten, ugyanis a kereskedés munkatársai lesznek azok, akik felveszik az autót, és ők lesznek azok is, akik a probléma megoldása után leszállítják azt a tulajdonosnak. Ingenlath szerint ezzel elkerülhető lesz a jelenlegi probléma, vagyis, hogy a szervizek előtt az autók napokig csak várnak a sorukra.
A minimál stílusú kereskedések először a nagyvárosokban nyílnának meg, mondta a vezető, aki azt is megerősítette, hogy a Polestar 1 sorozatgyártása 2019 közepén már elindulhat. Az első modellévre mindössze 200 példányt tervezett be a gyártó, persze ezek mind gazdára is találtak.
Azonban jövő év elején mutatná be a cég a Polestar 2-t, ami teljesen elektromos lesz és közel 500 kilométert tud megtenni egyetlen töltéssel. Erre is várnunk kell még ugyanakkor, hiszen sorozatgyártása leghamarabb 2020-ban indulhat majd be.