A német gyártó a héten mutatta be azt a padlólemezt, amire a jövőben elektromos autók millióit kívánja majd felépíteni, ez lesz a MEB (Modularer Elektrifizierungsbaukasten) platform.
Nagy a mozgolódás a VW csoporton belül padlólemez ügyben a héten. A tegnapi Audi e-tron premier kapcsán sikerült egy kicsit többet megtudni az Audit érintő jövőbeni tervekről, köztük a padlólemezekről is. Most pedig a VW saját, a tömeggyártásra fejlesztett padlólemezéről derültek ki plusz információk!
A német gyártó az MEB padlólemez bemutatásával egyben elindította az „Electric for all” kampányát is, melynek célja igen impozáns: vonzó elektromos modellek millióit legyártani és azt elérhető áron kínálni széles tömegeknek.
Most az alváz bemutatása van terítéken, kasztni nélkül. A VW szerint ez már az az alváz, amit változtatások nélkül küldenek tömeggyártásba.
A hamarosan érkező I.D. család is ezen a padlólemezen alapul majd, kedve az I.D. NEO-val, ami 2020-ban érkezik a piacokra. Az utána következő 1-2 évben pedig érkezik a VIZZION szedán, a CROZZ crossover és a BUZZ mikrobusz 2022-ben.
Az e-Golf egy belsőégésű motorral szerelt autó átalakításából született, így sok kompromisszumra kényszerültek a mérnökök, de az MEB esetében ez már megszűnik, köszönhetően a sík, gördeszka-szerű kialakításnak.
]Érdekelnek a hírek, érdekességek a Volkswagen és az Audi világából? Esetleg ilyen autót szeretnél venni, de még sok a kérdésed? Vagy már megvetted?
Segítenél másoknak? Tanácsokat adnál? Kérdeznél?
Jó helyen jársz, Magyarország Volkswagen, Audi Elektromos és Plug-in hibrid Autós Club Facebook csoportjában mindenre megkapod a választ! Ide kattintva csatlakozz most![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]