A vállalatcsoport tavaly februárhoz képest 5,8%-kal növelte eladásait, így teljes évre vonatkoztatott teljesítménye 4,8%-kal emelkedett. A legdinamikusabb fejlődést a hálózatról tölthető modellek szegmense produkálta: idén februárban 43,9%-kal több elektromos modell kelt el, mint egy évvel ezelőtt.
A BMW Group idén legkevesebb 140 000 darab hálózatról tölthető modell értékesítését tűzte ki célul és az eddigi számok kecsegtetőek: az év első két hónapjában 15 041 darab, azaz 40,2%-kal több elektromos modell talált gazdára, mint a tavalyi év hasonló időszakában. A BMW Group legnagyobb elektromos autó piacán, az Egyesült Államokban, 7,3%-kal tudta növelni februári eladásait, 1 936 darab BMW i, BMW iPerformance és MINI Electric modellt átadva ügyfeleinek, míg Skandináviában minden negyedik átadott modell elektromos volt múlt hónapban.
A MINI Countryman vásárlók mintegy 13%-a dönt az autó plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt változatai mellett.
2018. február | Egy évvel ezelőtthöz képest | 2018. január-február | Egy évvel ezelőtthöz képest |
Hálózatról tölthető* | 7 906 | +43,9% | 15 041 | +40,2% |