2018 márciusától a VW jelentősen, konkrétan megduplázza a típus napi gyártási darabszámát.
A jelenlegi gyártókapacitás napi 35 db autóra elég. Ezt tervezi a Volkswagen megduplázni, így meglesz a napi 70 db-os termelés.
„Hogy lépest tarthassunk a megnövekedett igényekkel, a gyártási kapacitásokat megnöveljük a Transparency Factory gyáregységünkben. 2018 márciusától lépésről lépésre haladva, de megduplázzuk a napi darabszámot. Az egyműszakos munkarendet is megduplázzuk és a dolgozóink 2 műszakban fognak járni”
Ez havi bontásban azt jelenti, hogy a havi 1050 db is megugrik 2100 havi legyártott autóra. A gyártás megnövelése egybeesik a Samsung SDI magyarországi gyárának beindításával.
A gödi Samsung SDI gyár nem csak az i3-ba való 120Ah-s BEV2 akkucellákat, hanem a PHEV2 típust is gyártani fogja, ami a VW plug-in járműveibe is kerül majd.
Valószínű, hogy az e-Golf elektromos utódja az I.D. lesz ami 2019 végén érkezik, így ez a modell sem maradhat le a már érkező Nissan Leaf 2 mögött, ami alapból 40, két év múlva pedig akár 60kWh-s akkucsomaggal is elérhető lesz. Ám addig is, amíg az I.D. debütál, a 48kWh-s akkucsomag az e-Golfnak segíthet a túlélésben az érkező ellenfelekkel szemben. Ha igazak a pletykák!