A Nio jelenleg Kína egyik legsikeresebb elektromos autós márkája, de nekik is voltak sötét időszakaik az elmúlt pár évben. Volt, hogy a csőd szélére került a NIO és a Tesla mentette meg a csődtől a kínai gyártót. Ennek ellenére a tavalyi év, főleg annak utolsó negyedéve sikerekben gazdag volt a márkának! Erről egy eredménybeszámoló keretein belül számoltak be az érdeklődőknek, ami sajnos nem tért ki a már korábban beharangozott európai megjelenésről.
Továbbá a NIO hatalmas sikereket ér el az egyre bővülő autótípusok mellett a kapcsolódó szolgáltatások terén is. Ilyen az elektromos autók akkumulátorát pár perc alatt kicserélni képes állomás, ahol az átutazóban lévő autós csupán ennyi idő alatt lecserélheti lemerült akkupakkját egy friss, feltöltött állapotúra.
Tegnapi nap folyamán a NIO legyártotta a százezredik elektromos modelljét. Ez a szám jelentős mérföldkő a NIO életében, hisz az első modellje 1046 napja hagyta el a gyárat. Egészen pontosan 2018 május 27-én. A NIO gyártási kapacitása valóban dícséretet érdemel, tekintettel arra, hogy milyen rögös utat járt be az e-autó gyártó.
„A bemutató ünnepségen az ES8, ES6 és az EC6 tulajdonosok összefogva üdvözölték a százezredik NIO tulajdonost a NIO közösségében. A 100 ezredik modellel a NIO újabb jelentős mérföldkövet ért el. A NIO továbbra is a globális innováció vezető útján halad, újabb élvonalbeli elektromos modellekkel és technológiákkal lép a piacra és maradandó élményben részesíti a tulajdonosokat.”
Jelenleg a NIO is megérzi a globális csiphiányt, de megpróbálja tovább folytatni a gyártást. Továbbá mindent megtesz annak érdekében, hogy az új modelljét, az 1000 kilométer hatótávú ET7-et is mielőbb a piacra dobja.
Következő nagy lépésként valószínűleg a modelljei megjelenését fontolgatja Európa útjain, azonban amíg Kínában ekkora a NIO-ra a kereslet, addig nem lehet világmegváltó rohanásba kezdeni.