Február végig 23 500 rendelés futott be Európából a Volkswagen ID.4-re és még ebben az évben jön a típus teljesítményre kihegyezett modellje, az ID.4 GTX, az ID.5 coupé és a kínai piacra az ID.6 X/CROZZ. A Volkswagen 2021-re legalább 300 000 legyártott és kiszállított tisztán elektromos modellel kalkulál.
Jó hírünk van azoknak, akik a típus európai kiszállításának indulását várták, ugyanis a márka hazájában, Németországban elindult a kiszállítási folyamat és az első szerencsés vevők már meg is kapták a tisztán elektromos Volkswagen ID.4 modelljüket. Az első modelleket egyidőben adták át a drezdai Üvegpalota előtt és a wolfsburgi Autostadt központjában.
Az Egyesült Államokban is elindultak a kiszállítások. Az összes európai és észak-amerikai Volkswagen ID.4 modellt Zwickauban gyártják. 2021-re a tervek szerint körülbelül 150 ezer ID.4 kerülhet az újdonsült tulajdonosaihoz szerte a világban, ami a teljes elektromos flotta (plug-in hibridek is) egyharmada lenne.
A Volkswagen 2023-ig 11 milliárd eurót költ az elektromos mobilitásra, melynek eredményeként a számítások szerint 2025-re éves szinten már 1,5 millió járművet tudnak legyártani.
A Volkswagen az ID.4 élettartama alatt legalább 2 millió eladott autóval számol globálisan. A foglalások már februárban elindultak és mostanra értek be a számok. Első körben két akkumulátor kapacitásból lehet választani: 52 kWh (nettó, ID.4 Pure esetében, 348 km WLTP hatótávval), vagy 77 kWh (nettó, ID.4 Pro esetében, 522 km WLTP hatótávval). Teljesítményszintből is kettőt lehet most majd választani: 125 kW (170 LE), vagy 150 kW (204 LE). Mindkét kivitel végsebessége 160 km/h.
A legolcsóbb ID.4 Németországban az ID.4 Pure Performance lesz, 38 450 eurós áron(tartalmazza a 19 százalékos ottani forgalmi adót), melyből levonásra kerülhet a vásárlók által igényelhető, 9000 eurós állami támogatás.