A Jaguar első tisztán elektromos modellje, az I-Pace számos kisebb, nagyobb frissítést kap hamarosan, melyek közül szerintünk az AC fedélzeti töltő teljesítményének 11 kW-ra emelése az egyik legnagyobb újdonság. Eddig 7 kW-os volt ez az egység, ám mostantól nagyjából 50%-al nagyobb teljesítménnyel tölthető ilyen módon a Jaguar I-Pace. A gyáriak számításai szerint az új háromfázisú fedélzeti töltővel egy óra alatt 53 km (WLTP) hatótáv tölthető az autóba, míg a teljes töltés 8,6 óra alatt végbemegy. A régi, 7 kW-os és egyfázisú egységgel egy óra alatt 35 km (WLTP) hatótáv tölthető az akkupakkba, a teljes töltéshez pedig 12,5 óra szükséges.
A villámtöltési képességek nem változtak, így 50 kW-os villámtöltéssel 15 perc alatt 63 km (WLTP), 100 kW-os töltés esetén 127 km hatótávot tud az I-Pace vételezni.
Az elektromos motorok 294 kilowattos teljesítménye 400 lóerőnek felelnek meg (696 Nm nyomatékkal), innen a modell teljes neve, ami Jaguar I-Pace EV400 és a 0-100-as gyorsulást 4.8 másodperc alatt hozza. Az I-Pace a bemutatkozása óta több, mint 80 díjat zsebelhetett be, köztük a 2019-es World Car of the Year megtisztelő címet! További újítás az AC töltőn túl, hogy az I-Pace klímája már képes az utastér levegőjének ionizálására, de az infotaintment rendszer is megújul, Pivi Pro alapokon.
A külsőben is vannak apróbb változások, amik leginkább az Atlas Grey színű hűtőrácsszínezésen alapszik, de lesznek új felnik és színek is az autóhoz.