Az Audi pár napja egy érdekes videót mutatott be, melyen a tisztán elektromos modelljüket az e-tront küldte a pályára a híres Hahnenkamm verseny helyszínén. Egészen pontosan a 85 százalékos dőlésszöggel rendelkező Mausefalle kaptatón.
Ausztriában még inkább feszegetni kívánta a határokat az Audi, egyben demonstrálni, hogy mégis mire képes az elektromos hajtás ha a quattro-val párosítja. A hegymenethez egy különleges hajtásláncot kapott az e-tron, ami két elektromos motorból állt ami a hátsó tengelyen helyezkedett el, egy pedig az elsőn. Az összteljesítmény így 370 kW volt a nyomaték pedig 8920 Nm. Ezen kívül pedig módosították az autó szoftverét, hogy a nyomatékleadás a lehető legjobb legyen, a 19 colos felnikre pedig szöges gumikat szereltek a tapadás biztosításához.
Az autót Mattias Ekström vezette, akit meglepett az autó teljesítménye és az is, hogy simán megmászott egy ilyen kaptatót.
A biztonság érdekében, bukócsövet kapott az autó. Plusz egy sodronyt is rögzítettek az autóhoz komoly baj esetére, de az Audi hangsúlyozta, hogy nem vontatták a járművet a teszt során.