„A végső döntéshozó iparágunkban mindig az ügyfél kell hogy legyen. Ezt sosem lenne szabad szem elől téveszteni” – fogalmazott Oliver Zipse, a BMW vezérigazgatója a Passauer Neue Presse és a Donaukurier lapoknak adott interjúban.
A BMW konszern tervei szerint 2030-ra az értékesítési volumennek a felét adják majd a teljesen elektromos hajtású modellek. „Aki addigra teljesen kiszállna a belsőégésű motorokból, az értékesítési volumenének a feléről lesz kénytelen lemondani és elindítja a lejtőn saját vállalatát” – mondta.
Rámutatott, hogy valóban lesznek városok, régiók és országok, amelyek addigra már teljes egészében át fognak állni az elektromos mobilitásra. Világszerte azonban, a BMW 140 piacán „nem ez lesz a helyzet”. A Volkswagen konszern érdekeltségébe tartozó Audi a napokban jelentette be, hogy az évitized közepén mutatja majd be legutolsó belsőégésű motoros új modelljét, majd 2032-2033-tól már csak elektromos hajtású modelleket értékesít majd.