Német lap szerint Elon Muskot és a Teslát térdre kell kényszeríteni

0

A német autóipar és az általa előállított autók vevői híresen elkötelezett a termék és úgy általánosságban az ország irányában. Ennek már sok bizonyítéka volt az évtizedek során, de a Tesla megjelenésével csodásan megjelentek ismét ezek az irányvonalak…

Az csak egy dolog, hogy a német hatóságok folyamatosan alátesznek Elon Musk vállalatának, hiszen valamiért nagyon féltik az autóiparukat a jövőtől. Pedig a németeknek aztán főleg lenne rá kapacitásuk, hogy megváltoztassák a fejlesztéseik irányát és akár elébe is menjenek a Teslának és elektromos autókat gyártsanak. Viszont mostanáig nem nagyon történt ebben előrelépés.

De amikor már a német médiában arról írnak, hogy akinek van lehetősége, az shortolja a Tesla részvényeit, ezzel pedig végső soron térde kényszerítse Elon Muskot, na ott már van baj. A Frankfurter Allgemeine cikkírója, Daniel Mohr szerint nincs az rendjén, hogy az évek óta a Tesla bukására játszók nem érnek el a céljukig. Sokan tettek már komoly összegeket arra, hogy a Tesla részvényárfolyama bizony nagyot fog esni, csak éppen nem lett igazuk és azok a pénzek mentek a levesbe. Mohr mostani cikkében azt taglalja, hogy miként lehetséges Elon Musk ellen fogadni és végső soron „térdre kényszeríteni”.

Mohr nem érti azt sem, hogyan lehet a Teslát ennyire túlbecsülni és elkezd becslésekbe bocsátkozni a Tesla részvényeivel kapcsolatban, leginkább a Daimler vonatkozásában. Végső soron arra buzdítja a cikk olvasóit, hogy kezdjenek el pénzükkel a Tesla részvényeinek esésére játszani, vagyis shortolják azokat. Persze a felelősség hárításával is foglalkozik, hiszen cikkében elmondja, hogy a feltett pénz könnyen elveszhet.

Sajnos az ilyen megnyilatkozásokból egyre több van Németországban. Nagyon nem tetszik az ottani emberek egy részének, hogy a Tesla megjelent az országban, ráadásul az autóiparukat fenyegeti. Elég csak azt példának felhozni, amikor egy olyan német menedzsert akartak felvenni a Giga Berlin élére, aki korábban a Mercedes-Benz Marienfelde melletti gyárában volt felelős vezető. Erre persze rögtön jött a felháborodás, hogy a Tesla elszívja a minőségi német munkaerőt a hazai márkák pozícióiból, holott a nevezett ember már régen nem dolgozott a Mercedes-Benznél.

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!