A Tesla alkalmazottainak zöme úgy véli, hogy Elon Musk Twitter tevékenysége nincs jó hatással a cégre, állítja a Blind felmérése.
A Blind egy professzionális anonim közösség több mint 3,5 millió hitelesített felhasználóval. A felhasználókat ellenőrzik ugyan, hogy valóban az adott cég alkalmazottjai-e, de azok személyazonosságát nem fedik fel.
A mostani felmérésben arra a kérdésre keresték a választ, hogy Elon Musk Tweetjei a koronavírus-járvánnyal és a tőzsdei árfolyammal kapcsolatban rossz hatással vannak-e a cégre?
A Tesla alkalmazottaknak a következő kérdéseket tették fel:
Ön szerint hogyan hat Elon Musk Twitter tevékenysége a vállalatra?
- Előnyösen
- Sehogy
- Károsan
Az ön véleménye szerint Elon Musk…:
- Egy zseni
- Egy meg nem értett ember
- Egy troll
- Mindhárom
- Egyik sem
Itt vannak az eredmények:
- 53,7 % úgy gondolja úgy, hogy Elon Musk tevékenysége káros a vállalatra nézve
- 26,1 % vélekedik úgy, hogy Elon egy géniusz
- 10,9 % gondolja, hogy Elon Musk nincs megértve
- 10,9 % szerint csupán egy internetes troll
- 43,5 % szerint pedig mindhárom
A Blind azt is hozzátette, hogy a tech cégeknél gyakori, hogy a jutalékokat a részvényárfolyamokhoz kötik. Tehát kívülállóként viccesek lehetnek a mémek és a trollkodások, de azt ott dolgozók számára már nem annyira, ha például nem olyan mértékű jutalékot kapnak több éves munkaviszony után, mint az normális körülmények között elvárható lett volna.
A felmérés pontossága azonban megkérdőjelezhető, mivel a Blind a felmérést „50+” alkalmazott megkérdezésével végezte el, ami nem túl sok egy ekkora cégnél. Azonban az sem lenne meglepő, ha valóban ilyen lenne a hangulat a cég berkein belül.
Mindamellett, hogy valóban vannak Musknak furcsa megszólalásai a Twitteren, azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a Tesla számára ez a tevékenység az egyik legfontosabb marketingcsatorna. A sok okozott kár mellett rengeteg pozitív hozadéka is van.
Ide kattintva csatlakozz a legnagyobb és legaktívabb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz és tudj meg mindent a jövő autójáról.