Bár a Polestar-hírek java már a második generációról szól, azért nem szabad elfelejtenünk, hogy az első generáció sem kapható még. Pedig már 2017-ben elkezdődtek a típus fejlesztési munkálatai. Az első 50 “végső prototípus” már legyártásra került, a tervezett 500 darab pedig még ebben az évben legördül a szalagról. Sajnos több nem is várható belőle, hiszen a márka onnantól véglegesen a teljesen elektromos Polestar 2 felé fordítaná a figyelmét. A gyártás Kínában zajlik majd, a Polestar chengdui üzemében.
Thomas Ingenlath (Chief Executive Officer) így nyilatkozott:
“Nagyszerű érzés látni, hová jutottunk a Polestar 1 2017-es bemutatásától mostanáig, amikor már egy gyönyörű gyárat is felmutathatunk, amiben szerte a gyárban TT autók tesztelése zajlik.”

A Polestar 1 nem teketóriázik a specifikációkkal sem, hiszen bár plug-in hibrid, nem a szokásosan (sajnos) kicsi akkupakkal érkezik. Egy mai tisztán elektromos autónak sem kellene szégyenkeznie a 34 kWh-s akkupakkal, amivel közel 150 km tisztán elektromos hatótáv tehető meg. Ha pedig ki szeretnénk használni a belsőégésű és elektromos meghajtás együttes erejét, 600 LE és 1000 Nm felett tudunk hatalmat gyakorolni!

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/