Az Audi ezzel a reklámmal vág neki a Super Bowl döntőjének

0

Tavaly Minnesotában rendezték meg az 52. Super Bowlt és akkor is volt elektromos autós kötődése a rendezvénynek. Ugyanis a helyi közlekedési vállalat, az MVTA (Minnesota Valley Transit Authority) úgy döntött, beilleszt a menetrendbe egy különlegesen felmatricázott elektromos buszt, konkrétan egy 12 méter hosszú, teljesen elektromos Proterra Catalyst E2 személyszállítót.

Az amerikaifutball-bajnokság (NFL) nagydöntőjét, az 53. Super Bowlt magyar idő szerint február 4-én, 0.30-kor rendezik Atlantában. A New England Patriots–Los Angeles Rams találkozót Sport TV élőben közvetíti.

Az Audi úgy gondolta, hogy idén ők állnak ki elektromos autóval, ugyanis a meccs szünetében a fenti videót fogják levetíteni. Az Audi amerikai marketingért felelős alelnöke, Loren Angelo így kommentálta: “Az amerikai labdarúgás legnagyobb éjszakája egy nemzeti platformot kínál arra, hogy megosszuk elkötelezettségünket az elektromosítás iránt miközben bemutatjuk az Audi jövőjét az Audi e-tron GT koncepcióját. Melyet két éven belül sorozatgyártásba küld az Audi. Az e-tron SUV pedig az idei év második negyedévében kerül az amerikai bemutatótermekbe.”

Érdemes megjegyezni, hogy a meccs szünetében a legdrágább a televíziós reklámidő az Egyesült Államokban. A statista.com-ról átvett táblázatról kiderül, hogy idén 5 millió 250 ezer dollárt kell lepengetnie annak, aki a Super Bowl szünetében akarja reklámozni termékét vagy szolgáltatását fél percben.