2 új árazás is lehet az e-tron esetében?

0

Sajtóértesülések szerint az Audi két, új árazású kivitellel készülne az e-tron érkezésére.

Régen volt már szeptember 19-i premier és úgy tűnik, hogy az Audi első saját elektromos meghajtásával felvértezett SUV hamarosan megérkezik a nagyközönséghez. Ennek egyik legmarkánsabb jelen, hogy a napokban Abu Dhabiban szervezett tesztvezetést az Audi a kiválasztott autós médiumoknak. Európa tekintetében sem kell már sokat várni, főleg, hogy Angliában már 2019 tavaszától indul is az e-tron értékesítés, a kezdőár pedig 70 805 angol Font környékén lesz, ami tartalmaz minden ottani adót és eljárási költséget!

[ads_pro_ad_space id=”10″ max_width=”” delay=”” padding_top=”” attachment=”” crop=”” if_empty=”” custom_image=”” powered=”” show_ids=””][/ads_pro_ad_space]

Emlékeztetőként újra megemlítenénk a főbb technikai paramétereket:

  • 0-100 km/h gyorsulás: 5,7 mp
  • Végsebesség: 200 km/h
  • Hatótáv: 399 km (WLTP)
  • Akkumulátor kapacitás: 95 kWh (36 modul, egyenként 12 zsákos cellával, 396 V névleges feszültségen)
  • Akkumulátor tömege 700 kg
  • Dupla motoros (első motor: 135 kW, hátsó motor 165 kW, ezen értékek S módban értendők), összkerékmeghajtású kivitelek
  • S (boost) módban 300 kW (664 Nm), D módban 265 kW (561 Nm) csúcsteljesítmény
  • Maximum vontatási képesség 1800 kg
  • 11 vagy 22 kW-os, 3 fázisú fedélzeti töltő az európai kivitelekben
  • 150 kW-os villámtöltési képesség

Az alapárhoz kacsolódóan vannak akik felszisszentek, de vannak, akik szerint ez egy Q7-nek megfelelő árazás, amiből azért nem kevés van Magyarországon is. Előbbi tábornak tudunk egy kis jó hírrel szolgálni, már ha igazak a Top Gear értesülései. Az Audi készül egy olcsóbb verzióval is, ami a hatótáv és az elérhető teljesítmény csökkenésében nyilvánulhat majd meg. A dupla motoros technológia maradna a tervek szerint, mint ahogyan a 150 kW-os villámtöltési képesség is.

[ads_pro_ad_space id=”6″ max_width=”” delay=”” padding_top=”” attachment=”” crop=”” if_empty=”” custom_image=”” powered=”” show_ids=””][/ads_pro_ad_space]

A másik árazás egy „Performance” kivitelre vonatkozna és a már kissé elcsépelt „Tesla Model X P100D kihívó” címét viselné magán. Az értesülés 2020-ról beszél és olyan 3-motoros csemegét jelentene, aminek értelmében 2 motor a hátsó, 1 pedig az első tengelyt hajtaná, 640 LE teljesítménnyel.

Ami viszont a menetrendet illeti, a kupé-szerű e-tron Sportback ezen verziók előtt érkezne a piacokra.

Érdekelnek a hírek, érdekességek a Volkswagen és az Audi világából? Esetleg ilyen autót szeretnél venni, de még sok a kérdésed? Vagy már megvetted?
Segítenél másoknak? Tanácsokat adnál? Kérdeznél?
Jó helyen jársz, Magyarország Volkswagen, Audi Elektromos és Plug-in hibrid Autós Club Facebook csoportjában mindenre megkapod a választ! Ide kattintva csatlakozz most!

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!