A tervek szerint a BMW 5-ös sorozat ellenfele lenne, viszont nem szedánnak készülne.
Mióta önálló márkaként létezik a DS a PSA csoporton belül, láthatóan is megpróbálja magát megkülönböztetni a Peugeot és a Citroen típusaitól elsősorban azzal, hogy prémium terméknek mutatja magát.
Ha az elektromos vonalat nézzük, eddig 2 típus is már majdnem elkészült a DS márkán belül. Az egyik a DS3 Crossback, amiből a tervek szerint hibrid és teljesen elektromos verzió is várható hamarosan, köszönhetően a módosított e-CMP padlólemeznek. Az eddig nem hivatalos infók szerint az autóban egy 84 kW-os (113 LE) elektromos motor lesz, amit egy 50 kWh-s akku fog táplálni, hogy meglegyen a nagyjából 450km-es hatótáv.
A másik, már megvalósítás alatt lévő típus a DS7 Crossback lesz. Itt egyelőre csak hibrid meghajtásról szólnak az értesülések. A 300 LE-t egy 200 LE-s benzinmotor és két, összesen 100 LE teljesítményű elektromos motor fogja összeadni. Az akkumulátorcsomag kapacitása 13kWh lesz.
Ehhez a 2 típushoz jöhet egy igazi nagyágyú, amit a PSA már a BMW 5ös sorozata, vagy az Audi A6 és a Mercedes E-osztály ellen küldene csatába. Értesülések szerint a tervezett „flagship” modell viszont nem szedán formával készülne, ellentétben a kihívókkal. Egyesek szerint a nyitóképen is látható Numero 9 tanulmányautó vonásait örökölheti meg a tervezett DS 8., a padlólemez már az EMP2 típus lenne ebben az esetben és a meghajtásban elérhető lenne a plug-in hibrid megoldás is.