Csehország egyik csendes kis községében, Štěnovice településén született meg az első cseh elektromos autó amit az MW Motors álmodott meg. Az e-autó a Luka EV nevet kapta.
Semmi sem izgatja jobban egy vérbeli autó rajongó szívét, mint a 20. század klasszikus kinézete, a Luka EV pont ilyen. Klasszikus, mégis felvonultat egy sor régebbi autó stílusjegyeit, a frontrész a Karmann Ghia-ra hasonlít, a hátsó a 60-as évek beli Aston Matrin DB4-re. Ezen kívül látni még Mercedes-Benz 190 SL-t, Infiniti Prototype 9 EV-t és néhány újabb Nissan Leaf elemet is (kilincsek).
A kupé belsejében folytatódik a klasszikus, mégis modern ám egyszerű dizájn. A sportkormány és az ülések is bőrrel kárpitozottak, ezen kívül még szénszálas dekorációs elemeket is találhatunk az autóban. A váltó helyén egy egyszerű fogaskerekű forgókapcsolóval találkozhatunk, ami a három alap funkciót tudja – előremenet, üres és hátramenet.
Az MW Motors egy teljesen egyedi villanymotort tervezett az autóhoz, ami még sorozatgyártott modellben nem volt. A négy egyenként 12,5 kW (16,8 lóerős) kerékagy-meghajtású motorok összevontan működnek, így összesen 50 kW azaz 67 lóerő nyerhető ki az autóból. Ez nem egy nagy teljesítmény, jól mutatja a 9.6 másodperces gyorsulás is, de nem is a gyorsulás volt a gyártó célja.
Az autó aluminium alvázra épült, 21,9 kWh-s akkut kapott de még így is mindössze 815 kg a súlya. A cég szerint 300 kilométert meg tud tenni az autó egyetlen feltöltéssel. Bár még midnig nem tudunk minden részletet az autóról, de a cég honlapja szerint a fenti specifikációk változhatnak.