A Bollinger Motors már dolgozik gy ideje a B1 terepjáró prototípusán, úgy tűnik azonban, hogy az eddig használt akkumulátoroknál nagyobbat kaphat a végleges modell.
Januárban írtunk a B1 elektromos sárdagasztó érkezéséről. Az akkori tervek szerint a majdani vásárló választhatott volna, hogy 60 vagy 100 kWh kapacitású akkumulátorral kéri a járművet. Nos, a New York melletti startup úgy döntött, hogy emeli a tétet és alapból 120 kWh-s akkumulátorral adja a B1 terepjárót. További jelentős fejlesztések történtek az energiahatékonyság területén is, így cég szerint teljesíthető lenne egy feltöltéssel a nagyjából 320 km-es hatótáv.
„A Bollinger Motors B1 egy teljes egészében alumíniumból készült alvázzal és kasztnival érkezik, 2 elektromos motorral, amiket egy 120 kWh-s akkumulátor lát el energiával, lehetővé téve a nagyjából 320 km hatótávot. A jármű 2,2 tonna súlyú és szintén 2,2 tonna terhet tud mozgatni. Az állítható felfüggesztésnek köszönhetően a hasmagasság is állítható lesz”
Forrás: electrek.co