A PSA csoport jelenlegi elektromos autói közé tartozik a Mitsubishi iMiEV-alapon nyugvó Citroen C Zero és Peugeot iOn. A Peugeot Partnert és a Citroen Berlingot a Venturi szerelte össze, akik a saját hajtásláncát használták. Most azonban eljött az idő, hogy saját fejlesztésű elektromos autókat dobjon piacra a PSA csoport. A “Push to Pass” stratégia szerint, 2023-ig 4 darab teljesen elektromos és 7 darab plug-in hibriddel fog bővülni a kínálatuk.
Elsőként 2019-ben két igazán népszerű kisautóból készül elektromos változat. A Peugeot 208-as lesz az egyik, a DS 3 pedig a másik.
A vállalat vezetői a hét elején vázolták fel a terveket a befektetőik számára. 2019 szeptemberétől érkezik a teljesen elektromos Peugeot 208, ami közel 300 kilométeres hatótávolságra lesz képes. További infóról nem volt szó, de megmaradnak a belső égésű változatok is. Majd a PSA portfóliójának luxus márkája következik, a DS 3 Crossback.
2020-ban pedig a második teljesen elektromos Peugeot-ot fogják bemutatni, ami a 2008-as kompakt crossover lesz. Ez idő alatt pedig tovább dolgoznak a plug-in hibrid modelleken (DS 7 Crossback, a Peugeot 5008 és a Citroen C5 Aircross), amely három, ugyanazon az EMP2 platformra fog épülni.
„A DS is belép a villamosított járművek világába” így nyilatkozott Eric Apode a DS termék- és fejlesztési igazgatója. „2025-re a DS eladott autóinak több mint egyharmada hibrid vagy villanyos modell lesz.”