Tényleg 3000 eurót fog bukni a Volkswagen minden ID3. után?

0

Már nincs messze a május 8, amikor a Volkswagen megnyitja at utat az előrendelők előtt, hogy azok megtehessék ajánlatukat az online konfigurátorban! Hazánkban is lesz erre mód, az ügyfelek 320 ezer forintos letéti díjért cserébe lehetnek a modell első hazai vásárlói, bár ekkor a végleges ár, a felszereltség és az akkupakk sem lesz még teljesen ismert. A prebooking során vásárolt autók olyan egyedi jegyeket viselnek, amely utal az első szériára, s a letéti díj kifizetésétől kezdve a vevők rendszeres információt kapnak a kocsiról. Ezt a díjat egyébként szerződéskötéskor visszafizeti a márka, de abban az esetben is visszatérítik, ha az ügyfél időközben meggondolja magát.

Néhány infó már ki is szivárgott, kérdés persze, hogy ezek mennyiben lesznek igazak május 8 után.

Alap verzió – 48 kWh

A hírek szerint ez lesz a belépő modell, 29.900 euróval, ami egész jónak mondható egy 330 km (WLTP) hatótávú, 48 kWh-s e-autóért.

Mid-range verzió – 62 kWh

Itt már 450 km (WLTP) megtehető km-ről beszél a gyártó és várhatóan ez lesz csak kapható az első időszakban. Az ár itt már magasabb, nagyjából 35.000 euró. Várhatóan ez a kiadás lesz az őszi premier tárgya is.

Top-verzió – 80 kWh

Ez lesz a legdrágább megvehető ID 3. ám akinek erre fáj a foga, egészen 2020-ig várakozni kényszerül majd. A várható hatótáv ezen autó esetében 600 km lesz.

Külföldi sajtóértesülések szerint a Volkswagen minden ID3. után jó esetben 3000 eurót fog bukni az első 5-6 évben. Csak ezután juthat el a típus arra a szintre, hogy bevételeket is termeljen. Ha ez igaz, akkor nem nagyon fogja magát a VW összetörni, hogy minél több ID3.-at adjon el.

Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!