A fotókon egymás mellett látható a 911-es és a Mission E, a méreteken kívül nagy különbség nincs a két autó közt a képeken
A Porsche tovább teszteli a hamarosan érkező elektromos nagyágyúját, ezúttal egy havas tesztnek vetik alá a járműveket egy privát útszakaszon. Az autókat együtt látva megállapítható, hogy a tipikus Porsche-dizájn rendkívül erősen jelen van mindkettőnél, de hát ez így is van jól!
Az Autoexpress angol autós magazin cikke szerint a Porsche célja a hatótáv tekintetében az 500 km lesz a Mission E-nél. Az autó 800V-os rendszere pedig lehetővé fogja tenni a 400 km megtételét 20 perces töltéssel. Erről bővebben ITT olvashatsz. Bár ehhez kelleni fog a megfelelő töltő is, ami nem lesz minden sarkon még külföldön sem. A legfejlettebb vezetést segítő és fél-automata önvezető funkciókon kívül még rendelhető lesz egy holografikus műszer egység is.
Bár a Mission E a Panamera méretei alatt lesz kicsivel, azért így is bőven jut majd hely még a hátsó üléseken utazóknak is. A projekt vezetője, Stefan Weckbach szerint érzetre eggyel nagyobb autót fog a beltér mutatni a vásárlóknak. Egy Porsche-közeli forrás szerint 3 verziója lesz a kocsinak, mindegyik összkerékhajtással. A későbbiekben talán egy csupán hátsókerekes, kedvezőbb árú kiadás is várható. 0-100km/h gyorsulás 3.5 másodperc alatt
- Belépő szint: 402 LE (300kW) – 75.000-85.000$ (19,5 millió ft – a kezdőár még csak pletyka szinten létezik)
- Midrange szint: 536 LE (400kW)
- Flagship szint: 670 LE (500kW)