Elon Musk sikeresen ráérzett újra, hogy mi kell sok embernek. A kinézet frissítése, vagy más néven a Facelift mindig hálás dolog, legalábbis azoknak a vevőknek, akik csak erre várnak egy adott termék esetében. Ha erre sokat kell várni, akkor feltorlódik a leendő vásárlók száma, akik az új termék elérhetőségekor majd a kasszánál tolonganak. Többször beszámoltunk már a Model 3 és a testvérmodell Y sikereiről, ezzel párhuzamosan pedig a drágább és nagyobb modellek (S, X) iránti kereslet visszaeséséről.
Úgy tűnik, ez lehetett a dolog hátterében, vagyis, hogy sok leendő vevő csak a frissített autókra várt. Igényük pedig jogos volt, hiszen a Model S már 2012 óta a piacon van és azóta csupán egyszer frissült. Ezt pedig meg is kapták idén január végén, amikor a Tesla bemutatta a kívül, belül és a hajtásláncban is megújult Model S és X típusokat.
A növekvő igények miatt egyre nyúlik a kiszállítási idő is a Model S esetében, a Model X valamiért annyira nem hozta lázba most a vásárlókat, erre a típusra változatlanul 4-11 hét a várakozási idő. Nem úgy az S esetében, ahol már inkább 10-14 hétről kell beszélnünk.
A változást külső tekintetében a vadabb és egyben letisztultabb megjelenésben keressük, ami természetesen chrome deletettel érkezik. A Tesla azt mondta a Model S bemutatásakor, hogy teljesen megújul zászlóshajójának a meghajtása, áttervezték az akkumulátorokat és a motorokat. A jelentős változás azonban a beltérben keresendő. Ugyanis itt 3 darab kijelző érkezik és a Roadsterből már ismerős yoke kormány. Továbbá megjelent a Model 3 és Y-ból már jól ismert középső vízszintes nagy képernyő és a letisztult beltér. Azonban megmaradt az S és az X kiváltsága, a kormány mögötti kijelző.
Ha már kijelző, az autó fedélzeti rendszere képes lesz konzol-minőségű játékok futtatására is.
A Model S megnevezései is változott, ugyanis a Long Range (663 km), Plaid (628 km) és Plaid+ (840 km) nevek váltották az eddigieket. A Model X-nél maradt a Long Range és a Performance-t váltotta a Plaid.