Az elektromos autók egyik hátulütője, hogy bizonyos komponensei drágák. Elsősorban az akkumulátor, plusz a gyártás megkezdéséhez is komoly előkészületek és befektetések szükségesek. Ezért ezeket a modelleket első körben lehetetlen olyan áron értékesíteni, hogy a gyártó számra profitot termeljen.
A Porsche is hasonló helyzetben van a pár napja bemutatott első elektromos autójával, a Taycan-al. Oliver Blume a Porsche elnöke sem számít gyors megtérülésre, mindössze annyit mondott, hogy idővel a Taycan is szép profitot fog számunkra termelni.
Michael Dean, a Bloomberg egyik elemzője szerint 2023 lehet az az év mikor az akkumulátorok előállítási költsége olyan mértékben csökken, hogy az már lehetőséget biztosíthat a profittal történő értékesítésre.
Kíváncsian várjuk, hogy addig mennyi Taycan fogja járni az utakat.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/