A tisztán elektromos smart már sokszor járt nálunk, és meglehetősen pozitív véleménnyel adtuk őket vissza. Igazán szerethető modellek ezek, egy kis odafigyeléssel és tervezéssel bármeddig el tudnak menni, csak AC töltő legyen a közelben. Részletes teszteket ide kattintva lehet olvasni.
Pár napja a Daimler hivatalosan is megerősítette, hogy megékezett a smart „új generációja”.
A smart új generációjának fő változása maga a formavilág.
Daniel Lescow, a smart márka- és termékmenedzsment vezetője szerint: „A smart a városi mobilitás úttörője. Egy új fejezet kezdődött a márka életében mikor elsőként teljes egészében váltottak a belső égésű motorokról a tisztán elektromos hajtásra.”
A smart külsőleg megújult, sajnos azonban az elektromos hajtásláncot változatlanul hagyták. Még mindig a kis 17,6 kWh-s akkumulátorral fogják szerelni a legkisebb városi e-autót. Sokak szerint már kevés lehet, azonban a 22 kW-os AC fedélzeti töltő némileg kárpótolja a kis aksit.
intelligens EQ | intelligens EQ fortwo cabrio | smart EQ forfour | |
Motor / típus | Szinkron motor | Szinkron motor | Szinkron motor |
Folyamatos teljesítmény (kW) | 41 | 41 | 41 |
Max. teljesítmény (kW) | 60 | 60 | 60 |
Max. nyomaték (Nm) | 160 | 160 | 160 |
Kombinált energiafogyasztás (kWh / 100 km), 4,6 kW-os fedélzeti töltő | 16,5-15,2 | 16,8-15,4 | 17,3-15,9 |
Kombinált energiafogyasztás (kWh / 100 km), 22 kW-os fedélzeti töltő | 15,2-14,0 | 15,4-14,2 | 15,9-14,6 |
Kombinált CO 2 -kibocsátás (g / km) | 0 | 0 | 0 |
Hatékonysági osztály | A + | A + | A + |
Távolság (km) | 147-159 | 145-157 | 140-153 |
Gyorsulás 0-60 km / h (s) | 4.8 | 4.9 | 5.2 |
Gyorsulás 0-100 km / h (s) | 11.6 | 11.9 | 12.7 |
Legnagyobb sebesség (km / h) | 130 | 130 | 130 |
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/