A héten már kikerültek az elektromos Peugeot 208-ról a képek, most azonban a pontos paraméterek is napvilágot láttak.
Annyit már eddig is tudtunk, hogy az elektromos modell padlólemeze az e-CMP lesz, ami a mostani CMP (Common Modular Platform) elektromos autókra szabott verziója. A kifejlesztésében pedig a PSA Csoport mellett a Dongfeng is segédkezett és külön ki kell emelnünk, hogy ennek a padlólemeznek is az egyik legjobb tulajdonsága, hogy különböző hajtásláncok fogadására is felkészítették. Ezzel pedig egyértelműen az autó padlólemezébe kerül az 50 kWh-s akkumulátor.
A Peugeot e208-ban 136 lóerő valamint 260 Nm leadására képes elektromos motor kapott helyet, ami 8.1 másodperc alatt repíti 0-ról 100-ra az újdonságot.
Az 50 kWh-s akkumulátor WLTP szerint 340 kilométer megtételére lesz képes. Az 50 kWh-s akkumulátor 8 óra alatt tölthető fel egy fázisról ami 7.4 kW, további jó hír, hogy a modell fel lesz szerelve három fázisú töltővel is. Ezért 11 kW esetén 5 óra 15 perc alatt fullra tölthető az e208. Harminc perc alatt pedig 80%-ig tölthető 100 kW-os ultragyors töltővel! A Peugeot az akkumulátorra nyolc év vagy 160 000 km garanciát ad.
A hamarosan kezdődő Genfi Autószalonon további részletek derülhetnek ki. A nagy kérdés pedig az, hogy milyen árcédulával dobják piacra az elektromos Peugeot-ot.
Regisztrálj a fórumunkon ahol elmondhatod a véleményed és troll mentes zónában cseveghetünk. “e-cars.hu club, e-autó tulajdonosoktól, e-autó tulajoknak és rajongóknak, érdeklődőknek” egyaránt! https://ecarsforum.hu/