A GM-SAIC vállalatok közös gondozásában kiadott kétszemélyes kisautó, az E100 hamarosan átadhatja a stafétát az utódjának, amit Baojun E200 néven fognak kiadni.
Az előd E100 nálunk is szerepelt egy bemutatkozás erejéig még februárban, ám azóta a GM és SAIC közös leányvállalata úgy gondolta, hogy ideje előrukkolni egy még komolyabb utóddal. Az E100 alapára 7200 dollár Kínában, de támogatásokkal akár 5600 dollárra is kijöhetett a vételár. Ez rendkívül vonzóvá tette az autót, amiből a 2017-es indulás óta közel 22ezer darabot eladtak már.
Erre a sikeres receptre építette fel a gyártó az utód E200 alapjait is, ami ebben a hónapban debütálhat Kínában. A GM szóvivője így foglalta össze az E200 lényegét:
„Az E200 több, mint kétszáz újítást és fejlesztést tartalmaz majd az E100-hoz hasonlítva, ide értve a nagyobb hatótávot, az új belsőt és külsőt, valamint fejlesztettünk az utastér hangszigetelésén is.”
A SAIC GM-Wuling vállalat büszke is lehet utóbbira, hiszen az utastérben hallható zajok közel 40-45 decibeles terhelést adnak csupán az utasoknak.
Hatótáv tekintetében ismét muszáj jobban megvizsgálni a gyári adatokat, ami az E200 esetében 270 km maximálisan. Azt azonban tudni kell, hogy ez NEDC (New European Driving Cycle) szabvány szerint mérve jött ki, tehát inkább 160-210 km a reálisan elvárható hatótáv.
A GM szóvivő nem beszélt még az árról, pedig az E100 esetében ez volt az egyik ütőkártya, ugyanakkor az autó végsebessége ismert, hiszen az nem változott, így 100 km/h a maximált sebesség.
Az utastér lehet, hogy megosztja majd a leendő vásárlókat, de az biztos, hogy megragadja majd a tekintetet, ha ebben a formában kerül megjelenésre a végleges modell.