Utódot kap Kínában az 5600 dolláros Baojun E100 kisautó

0

A GM-SAIC vállalatok közös gondozásában kiadott kétszemélyes kisautó, az E100 hamarosan átadhatja a stafétát az utódjának, amit Baojun E200 néven fognak kiadni.

Az előd E100 nálunk is szerepelt egy bemutatkozás erejéig még februárban, ám azóta a GM és SAIC közös leányvállalata úgy gondolta, hogy ideje előrukkolni egy még komolyabb utóddal. Az E100 alapára 7200 dollár Kínában, de támogatásokkal akár 5600 dollárra is kijöhetett a vételár. Ez rendkívül vonzóvá tette az autót, amiből a 2017-es indulás óta közel 22ezer darabot eladtak már.

[ult_buttons btn_title=”Hirdess nálunk! Katt ide!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fe-cars.hu%2Fmediaajanlat%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#06c100″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#06c100″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#06c100″ btn_color_border_hover=”#06c100″ btn_border_size=”1″ btn_radius=”3″ btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#06c100″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]

Erre a sikeres receptre építette fel a gyártó az utód E200 alapjait is, ami ebben a hónapban debütálhat Kínában. A GM szóvivője így foglalta össze az E200 lényegét:
„Az E200 több, mint kétszáz újítást és fejlesztést tartalmaz majd az E100-hoz hasonlítva, ide értve a nagyobb hatótávot, az új belsőt és külsőt, valamint fejlesztettünk az utastér hangszigetelésén is.”
A SAIC GM-Wuling vállalat büszke is lehet utóbbira, hiszen az utastérben hallható zajok közel 40-45 decibeles terhelést adnak csupán az utasoknak.

Hatótáv tekintetében ismét muszáj jobban megvizsgálni a gyári adatokat, ami az E200 esetében 270 km maximálisan. Azt azonban tudni kell, hogy ez NEDC (New European Driving Cycle) szabvány szerint mérve jött ki, tehát inkább 160-210 km a reálisan elvárható hatótáv.
A GM szóvivő nem beszélt még az árról, pedig az E100 esetében ez volt az egyik ütőkártya, ugyanakkor az autó végsebessége ismert, hiszen az nem változott, így 100 km/h a maximált sebesség.
Az utastér lehet, hogy megosztja majd a leendő vásárlókat, de az biztos, hogy megragadja majd a tekintetet, ha ebben a formában kerül megjelenésre a végleges modell.

[ult_buttons btn_title=”Ide kattintva követhetsz minket a Facebookon is!” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fecarshu%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”40″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”5″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:20px;”]
[ult_buttons btn_title=”Csatlakozz a legnagyobb Magyar Elektromos autó tippek és kérdések Facebook csoportunkhoz!” btn_link=”url:http%3A%2F%2Feautoklub.com%2F||target:%20_blank|” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-block” btn_title_color=”#3b5998″ btn_bg_color=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_hover=”ubtn-fade-bg” btn_anim_effect=”ulta-shrink” btn_bg_color_hover=”rgba(175,175,175,0.15)” btn_title_color_hover=”#06c100″ icon=”none” icon_size=”30″ icon_color=”#3b5998″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_shadow=”shd-bottom” btn_shadow_color=”#3b5998″ btn_shadow_color_hover=”#06c100″ btn_shadow_size=”2″ btn_font_size=”desktop:14px;” btn_font_style=”font-weight:bold;”]

Eriqo
Főállásban Informatikus kocka, de lelkében elkötelezett gamer, kütyü és immár e-autó rajongó!