Alig egy hete, hogy megnyitották az első németországi Ionity töltőhálózat állomását, rá pár napja érkezett a hír, hogy az eddigi tagok mellé (BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company és a Volkswagen az Audival és a Porsche-val) továbbiak szeretnének csatlakozni. Ezek pedig a Volvo, Fiat Chrysler (FCA), PSA (Peugeot, Citroen, Opel) és a Jaguar Land Rover.
Tegnap pedig egy újabb e-autó gyártó óriásról cikkeztek az újságok, hogy beszállna a hálózatba.
Európában az Ionity hálózata a legambiciózusabb és legelőremutatóbb projekt a Tesla Supercharger óta. A Tesla az egyetlen olyan autógyártó, aminek már több mint ezer töltőállomása van közel 400 különböző helyen Európában. Ezek a Superchargerek 120 kW teljesítményűek, ellenben az Ionity hálózatával ami a 350 kW-os töltőkkel pedig messze felülmúlják a Tesla hálózatát.
Legutóbbi értesülések szerint a Tesla is jelezte érdeklődését az Ionity csatlakozásához.
Az Ionity hálózat a CCS szabványt használja, amelyet a legtöbb európai autógyártó támogat. Azt egyelőre nem tudni, hogy a Tesla-nál ezt, hogy oldanák meg ugyanis ott egy sima Type2-es csatlakozó van az európai modelleken. Az is lehet, hogy készítenek hozzá átalakító adaptert, mint a CHAdeMO állomások esetében.
Ide kattintva csatlakozhatsz a legnagyobb Magyar Tesla Club Facebook csoportunkhoz, ahol elmondhatod a véleményed.